Ik wil een etiket ontwerpen met een afbeelding en tekst; hoe doe ik dat in Open office?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Met open office is dat lastig. Beter download je het gratis programma Gimp. Heeft functies zoals Photoshop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Open Office is, what's in a name, ook meer een kantoor omgevingsoftware programma. Best nuttig en in sommige modules ook voorzien van 'enige' grafische mogelijkheden. Daarentegen zit 'm nou net hier het onderscheid met de grafische pakketten van, natuurlijk, Adobe e.a.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als u een afbeelding of foto heeft kan u daar tekst in plaatsen met bv het gratis programma CopyRightLeft.
Even uittesten en u kan er mooie dingen mee maken.
Let wel op de originele afbeelding of foto wordt overschreven, dus best op voorhand een copy met andere naam maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beter gebruik maken van GIMP!