Is het mogelijk om Crysis 1 en 2 te spelen op pc met Windows 7 64 bit?

Toegevoegd na 19 minuten:
Ik las op internet dat je crysis enkel op 32 bit systeem zou kunnen spelen. Klopt dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Ja, maar niet tegelijkertijd op één pc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel ze apart. En ik las dat je meestal crysis enkel op de 32 bit kan spelen en dus niet op de 64 bit...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb daar geen problemen mee. Ik draai beide spellen op mijn X64 systeem. Zelfs de game FarCry, de voorloper van crisis draait soepel.
Dat moet gewoon gaan, alle 64 bit systemen ondersteunen ook 32.

ik weet allen niet of dat crysis 1 op win 7 loopt, maar dat is gewoon een kwestie van proberen