Hoe kan je in photoshop een sombere foto erg zonnig maken?

Ik wil namelijk ons nieuwe pand fotograveren, maar het deze dagen schijnt de zon niet optimaal.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
2.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
doe mij een cursus photoshop?
is dat de vraag?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een beetje hulp is altijd makkelijk!

Het beste antwoord

Via het menu adjustments/variations... Met name het opschroeven van de saturation (kleurverzadiging in het Nederlands) in combinatie met brightness en contrast kan wonderen verrichten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dan zou ik even wachten tot het donker is en dan met een paar spots het pand mooi uitlichten. En dan binnen de verlichting natuurlijk wel aan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat idee had ik nu ook...