Hoe verwijder ik geschiedenis op m,n computer?

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik heb Ziggo,en bedoel de bezochte pagina,s.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Je kunt veel dingen tegelijk wissen door CCleaner te installeren.

Hiermee schoon je op:
-je internetbrowser zoekgeschiedenis
-je systeemherstel (m.u.v. de laatste)

Toegevoegd na 2 minuten:
En nog veel meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij internet explorer werkt het als volgt:

1: Druk op 'Favorieten'
2: Ga naar de tab 'Geschiedenis'
3: Rechtermuisknop op het deel van de geschiedenis dat je wilt verwijderen.
4: klik 'verwijderen'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
CCleaner is al als antwoord gegeven, maar dan moet je zelf actief het programma starten om te wissen. CCleaner wist trouwens alleen alles van de gebruiker die het opstart, van andere gebruikers blijft alles staan. Met b.v. Firefox kun je een prive-sessie starten waarbij niks gelogd wordt. Omdat je niet zegt welke browser je gebruikt is het moeilijk advies te geven dan dat je bij de instellingen moet kijken. Als je helemaal zeker wilt zijn kun je ook een Linux Live-CD/DvD (Ubuntu, OpenSuse, Knoppix of Fedora bijvoorbeeld) downloaden, branden, opstarten en gebruiken om te surfen. Als je stopt is gegarandeerd alle geschiedenis weg. Ook als je gebruik van Windows beperkt is kun je via het opstarten van cd of Dvd ongestoord van alles doen.