Hoe kan je in Windows Live Mail 2011 (!) de inbox zo aanpassen dat je de mail wel op datum sorteert maar niet tegelijk gegroepeerd in discussies?

microsoft maakt het ogenschijnlijk telkens gecompliceerder bij elke nieuwe update versie....ik wil niet opnieuw de hele boel op de oude 2009 versie zetten (6Gb emails...)
dit reeds gevonden over de nieuwe 2011 versie;
___
Lots of people don't like the new ribbon interface in Windows Live Mail 2011 and want to go back to the old version. For information on how to do it, please see Windows Update prompting users to install Windows Live Essentials 2011 and follow these steps described there:
1.Uninstall Windows Live Essentials.
2.Install the 2009 version.
3.Hide the Windows Live Essentials 2001 Windows Update.

Toegevoegd na 7 minuten:
dat Linux kwaliteiten heeft levert weinig toe aan bijdrage...

Toegevoegd na 1 week:
"bump" Windows Live Mail 2011 ---help? :-)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

3 weken geleden is presies dezelfde vraag gesteld. Kijk eens onderaan deze pagina bij gerelateerde vragen ...

Toegevoegd na 26 minuten:
Hmm, ik heb even bij mn eigen mail gekeken ... Kijk eens bij het balkje waar bestand bewerken beeld enz staat. Kies beeld en kies dan huidige weergave. Bij mij staat alleen een stip bij alle berichten weergeven. Bij de rest staat nix en bij mij komen mn mails gewoon op datum binnen. Probeer dit eens ...
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar kan ik niet veel mee; de vragensteller zegt dat het niet helpt :-( ..........
"Tja, heeft mijn probleem niet opgelost maar bedankt voor de poging. "
MissBiggie
13 jaar geleden
Suc6 verder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
toch bedankt voor je suggestie maar zo lukt het niet, dit betreft een nieuwe 2011 live mail versie; ik heb een foto (printscreen) ge-upload, groet!
MissBiggie
13 jaar geleden
Ja, sorry. Toen ik dat schreef, stond die er nog niet :(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
no problem :-)