het aanvinken in itunes is dat om aan te geven of er iets op je ipod komt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Dat ligt eraan.
Vink je het aan in de bibliotheek, bv een enkel nummer, dan wordt die niet op je i pod gezet.
Maar zit je in de sectie 'apparaat van' en daar klik je muzuek aan, dan komen de albums die je aanvinkt wél op je ipod. Zet je het vinkje een volgende keer uig en synchroniseer je, dan komt dat album er niet meer op.
Klinkt ingewikkeld, hoop dat je het snapt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar het vinken bepaalt dus of het erop komt of niet?
want wat je zegt over "een nummer" in de bieb snap ik niet helemaal maar het vinken werkt niet bij mij:
ik heb een deel aangevinkt en als ik selecteer (bij ipod van) allle muziek komt alles er op. maar ik zie nergens een optie staan over de nummers selecteren alleen albums afspeellijsten etf