Als in Outlook een link staat en aangeklikt wordt dan verschijnt "Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen" Kun je hiervan en hoe ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik heb nog het één en ander gevonden over dit probleem.

Ga in Internet Explorer naar 'Extra', 'Internetopties' en het tabblad 'Geavanceerd'. Daar aangekomen maak je gebruik van de twee knoppen waarmee je Internet Explorer opnieuw en vers kunt instellen. Vervolgens is het tabblad 'Programma's' aan de beurt, waar je aangeeft dat Internet Explorer de standaard webbrowser moet zijn. Daardoor zal Internet Explorer automatisch worden gestart als je een hyperlink aanklikt. Het voorgaande zou je probleem moeten oplossen. Mocht dat niet zo zijn, dan hier een link naar een ZIP-bestand met sowieso één REG-bestand dat je verder zal helpen: 'www.msoutlook.info⁄files⁄ie-fix-restrictions.zip'. Voor een 32-bits besturingssysteem moet je dan het uitgepakte REG-bestand 'ie-fix-restrictions-Win32.reg' hebben dat je aanklikt met de rechter muisknop, waarbij je kiest voor de contextmenu-optie 'Samenvoegen'. Daarna je pc even opnieuw opstarten.
Pieter2011
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gerard, Veel mails worden door mensen verzonden met een powerpoint presentatie, veel mensen hebben deze software niet op hun computer staan en kunnen het dan ook niet openen. Als je dan op deze link klikt krijg je dit soort berichten.

Het is maar net wat voor bijlage in de mail zit.
Maar powerpoint is wel 1 van de grootste die veel mensen gebruiken. Powerpoint zit in het Office pakket.

Hopelijk beantwoord dit je vraag.
Anders wachten we de andere reacties af..

Succes en bedankt !!