is er een gratis programma waarmee ik mijn films die op mn pc staan in GOEDE kwaliteit kan afspelen op mijn hd tv?

dus ik heb een paar films op mijn computer staan (het is zo'n bak zonder scherm) en ik kan deze aansluiten op mn hd tv maar ik wil weten of er software bestaat die ervoor zorgt dat de film HD is want nu zie ik een half zwart scherm
omdat de film te klein is (als je begrijpt wat ik bedoel)
kan jij me helpen om deze in volledige grote op de tv te laten kunnen afspelen?
heb alle films normaal in .AVI

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je wel een HDMI kabel? Ik kijk ook veel films van me laptop op me tv en moet toch zeggen dat ik aardig te spreken ben over de kwaliteit :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke speler gebruik je nu? Als je dubbelklikt in het scherm gaan bijna alle spelers fullscreen, als je dan geen volledig beeld krijgt heb je of een bioscoopfilm 21:9 (2.35:1) met zwarte balken onder en boven en dat HOORT zo. Of je instellingen van je mediaplayer staan niet goed, en deze geeft bij fullscreen een pixel voor pixel weergave ipv te stretchen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een film die niet HD is zal nooit HD worden, maar wat jij wil is stretchen naar volledig beeld.

Het beste antwoord

Als je filmpjes te klein zijn, ga je ze nooit in goede kwaliteit , en al helemaal niet in HD, op je TV krijgen.

Het is net als met foto's. Als je een foto in lage resolutie groot weergeeft, wordt het alleen maar korrelig of wazig.

Om een goed beeld op je TV te krijgen, moet je dus filmpjes hebben in HD-kwaliteit (1920X1080, 1920x720).
bamibal
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt het altijd proberen om ze te converteren met bijvoorbeeld http://www.trustfm.net/divx/SoftwareAvi2Dvd.php
En dan kijken of je genoegen neemt met de kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet mijn min, ik ken het programma niet.
Met alleen converteren schiet je niet zoveel op, er zijn echter programma's die veel meer kunnen.
Van slecht naar echt HD lukt niet, maar je kan veel verbeteren.
gvrox
11 jaar geleden
Een DVD is sowieso niet HD, dus converteren naar DVD maakt het alleen maar slechter. Bovendien is dit niet wat de vraagsteller wil, die wil met zijn PC die al aan de TV hangt iets afspelen -> er hoeft al helemaal geen DVD gemaakt te worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ken het programma ook niet maar vanwege pure logica geef ik je gerust een min. KWALITEIT VERHOOGT NOOIT NA CONVERSIE! Het blijft gelijk of wordt slechter.
VLC media player