Wie weet eenvoudig programma om panoramafoto te maken uit verschillende foto's?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (8)

paintbrush
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik bedoel de standaard windows paint, en ff 1 voor 1 invoegen
Paint Shop Pro
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Goeie oude photoshop
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Photoshop met de functie photomerge
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kan eens kijken naar hugin, of panotools. Vroeger ook wel autostitch gebruikt
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit kunnen meerdere programma's zijn. Ik denk dat je eens moet zoeken op Google onder: free panorama software.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
autostitch,

maar sommige camera's hebben al een panorama functie erop zitten waarbij twee of drie foto's in de camera al aan elkaar worden geplakt
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt AutoStich gebruiken, dat is een gratis programma en erg makkelijk.
Zie bron voor meer info.