Al mijn mails in Outlook zijn in een keer weg, wat is er aan de hand & kan ik de mails terugkrijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.3K

Het beste antwoord

Zoek op je harde schijf waar je mailbestanden staan. Meestal is dat een bestand met de naam outlook.pst (de extensie .pst staat vast). Als je hem gevonden hebt, kun je hem in outlook opnieuw verbinden. Hoe je ddat doet, vind je in de help.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kijk in prullenbak of bij verwijderd