Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een 3D ontwerpprogramma?

Hallo,
Ik ben op zoek naar een 3D ontwerpprogramma.
Ik heb het niet verplicht nodig voor school, maar ik hoor het graag als iemand iets weet.

Gr. Marco.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
776

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

autocad is de industrie standaard voor [technisch] ontwerpen in 3d
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google Sketch Up is een goed programma. Het is gratis te downloaden in link van de bron.

Toegevoegd na 2 dagen:
Als je SketchUp lastig vindt om te gebruiken kan ik je de trainingsvideo's of handleidingen adviseren. Deze staan als tweede bron.

Toen ik het programma voor het eerst gedownload had snapte ik er ook niks van. Maar door dit is het me aardig duidelijk geworden!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3dsmax en Cinema 4D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn er diverse, waaronder Maya (bekend van video's als Toy Story), Blender, 3ds Max, AutoCad, en Cinema 4D.

Kortom, kijk eens op het adres in de bron onder Supported software. Hier staan weliswaar niet alleen 3D ontwerpprogramma's, maar je kunt ze er wel vinden.

Even over 3Dconnexion. Ik doe zelf veel in 3D en gebruik één van hun 3D muizen. Ik wil nooit meer zonder! :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding