Hoe maak ik een digitale Informatievoorziening op een beeldscherm dat op afstand te beheren is?

Voor onze school zijn wij op zoek naar een digitale informatievoorziening via een beeldscherm dat bij de ingang komt te hangen. Een soort lichtkrant waar ook een foto tussen geplaatst kan worden. Het zou mooi zijn als er een programma zou zijn waar je de afzonderlijke pagina's/informatie net als bij Powerpoint zou kunnen opstellen. Een vereiste is dat het op afstand aan te passen is.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
2.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er wordt te weinig informatie gegeven om hier een goed antwoord op te geven.
Is het alleen een beeldscherm of is het een smart-TV, Waar wordt het beeldscherm mee verbonden etc?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het maakt niet uit of we alleen een beeldscherm of met computer of smart neerzetten. De eis is dat we op afstand via een pc de informatie op dat beeldscherm kunnen toveren en het liefst erg gebruikersvriendelijk.

Het beste antwoord

De simpelste variant is een pc uitrusten met een hdmi of dvi uitgang en deze te verbinden met de tv in hal
Dan kannje op de pc/lt je powerpoint of wat dannook maken en aanzetten en dannkiezen voor de tv als display, of tegelijk. werkt het best als pc monitor en tv dezelfde resolutie hebben