Ik wil een mail sturen naar meerdere mensen waarbij de ontvangers alleen hun naam bij ontvangers zien en waarbij de afzender openbaar is. kan dit?

bcc werkt hier dus niet, want dan staat er bij verzonden aan: "to undisclosed recipients'' ik wil dat daar de naam (email) van de ontvanger komt te staan. is het mogelijk om in één keer zo'n mail naar een groep mensen te sturen? Het moet kunnen in Outlook btw

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
4.1K

Antwoorden (3)

Nee, standaard kan dit niet. Sommige speciale mailprogramma's kunnen het wel, maar die doen dat door een apart bericht naar elke ontvanger te sturen.

Wat ik meestal doe is alle ontvangers in de Bcc zetten, en mezelf in de Aan (of To) zetten. Dan ontvangt iedereen dus een bericht dat ik aan mijzelf heb gestuurd.
Cryofiel
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:lol: zo doe ik het ook ; makkelijk, snel, en niet iedereen heeft elkaars dan wel één iemands email.
Dat kan. Maak de lijst met ontvangers in excel, en gebruik dan de mail merge functie, waarbij je de 'to' gebruikt voor de geadresseerde. De mail merge zal iedereen individueel een mailtje sturen. Voor jou is het een handeling om dit te doen: De merge functie loopt alle adressen in het bestand af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus als je beide antwoorden combineert kan het dus niet tenzij je individuele mail verstuurd. Via Excel gebeurt dit in principe ook. Alleen jouw interventie is ogenschijnlijk makkelijker. Maar je moet natuurlijk wel een hoop voorwerk doen.