Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een word document geopend met hotmail, dus op internet, en keihard aan gewerkt, maar me broer heeft hem verwijderd, hoe krijg ik hem terug

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
772

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Volledig verwijderd of alleen in de prullenbak? Als het in de prullenbak is dan kan je het altijd terugzetten. Of je kan het nog altijd weer open via hotmail maar dan krijg je niet het document terug waar je later aan hebt gewerkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je 'm naar jezelf hebt verzonden, moet je bij je verzonden berichten kijken en dan het bestand openen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij kan ook in je concepten terecht zijn gekomen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ik het goed begrijp heb je dus een word document via mail gekregen dat geopend en er dingen in veranderd
maar blijkbaar niet opgeslagen en
nu is ook het mailtje weg
als het ook niet in de prullenbak zit is het echt weg

het is ook niet de bedoeling dat je een bijlage in dit geval word document opent en bewerkt rechtstreeks vanuit de mail
sla altijd eerst het bestand op in mijn documenten en ga er vanuit daar aan werken
dus bijlagen opslaan in mijn documenten mail dicht
en word document openen in mijn documenten
mocht je dat bestand dan kwijt raken dat staat het originele nog steeds email.
Als je een word documemt bewerkt
Vergeet ook niet zo nu en dan een tussentijdse opslaan (niet opslaan als) te doen ander raak je echt teveel kwijt
(Lees meer...)
capthavoc
12 jaar geleden
Probeer eens Recuva, dat is een programma waarmee je gewiste bestanden nog kan terug vinden, als je geluk hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding