Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik kan adobe flash player niet downloaden ik heb onvoldoende rechten. wat doe ik verkeert?

sinds een tijdje kan ik geen foto's en vodeo's bekijken.
en als ik adobe flash player wil downloaden en insteleeren geeft hij aan dat ik onvoldoende rechten heb om het te instaleeren. hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
780

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Om Adobe Flash Player te kunnen installeren, heb je administrator-rechten (beheerdersrechten) nodig.

Je zult dus eerst moeten uitloggen uit je gebruikers-account. Daarna moet je inloggen onder je administrator-account (beheer-account).

Zodra je dat hebt gedaan heb je alle benodigde rechten, en kun je Adobe Flash Player installeren.
 
(Lees meer...)
Cryofiel
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Bij de nieuwste update van de Adobe Flash Player bleek het daarbij nemen van een gratis McAfee-versie verplicht. Die heb ik daarna weer verwijderd. Zou dit gevolgen kunnen hebben?
Cryofiel
10 jaar geleden
Verplicht? Echt? Bij mij staat in het downloadscherm het vinkje bij McAfee altijd aangekruist. Ik vink het eerst uit, en start dan pas de download. Tot nu toe lukte dat altijd, maar de laatste keer dat ik het deed was begin van de maand. Misschien is de verplichting pas na die tijd ingegaan. Los daarvan, je hebt nog steeds administratorrechten nodig om Adobe Flash Player te installeren, met of zonder McAfee.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding