Hoe laat ik mijn cursor terug knipperen in Word?

Hallo allemaal

Ik heb zonet per ongeluk i.p.v. alt+30, Alt Gr+30 gebruikt als toetsencombinatie in Word en sindsdien knipper de cursor niet meer; het blijft als het ware gewoon staan als een streepje. Het volgt de geschreven letters natuurlijk wel, maar ik erger me er een beetje aan.

Opnieuw de toetsencombinatie Alt Gr+30 gebruiken helpt alleszins niet en in een ander programma (Google Chrome) knippert de cursor wel nog gewoon.

Onder muisinstellingen van het configuratiescherm kan ik ook niets aanpassen, het staat ingesteld op een knipperende cursor. Ik heb de snelheid een streepje vertraagd en dan de instellingen opgeslagen om te zien of er iets verandert, maar dat doet hij in ieder geval niet.

Ik weet dat dit niet een al te groot probleem is, maar ik zou dit toch graag opgelost zien. Op Google vind ik in ieder geval geen oplossing terug.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
16.3K

Antwoorden (1)

Met de Insert-toets op uw toetsenbord kunt u in Microsoft word en in vele andere tekst verwerking programma's en waar u tekst kunt typen de cursor weer terug veranderen van het tekst-overschrijven naar normaal letters toevoegen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bordensteker
7 jaar geleden
Dat is op zich correct, maar het is totaal geen antwoord op de hier gestelde vraag.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het heeft me ook niet verder geholpen. Toch bedankt, Ruud26. Na het opnieuw opstarten van de computer heb ik nog altijd hetzelfde voor. Zou het herstellen van Office ProPlus 2016 dit probleem kunnen verhelpen?