ik kan niks typen op msn door waarschijnlijk een fout in het tekstvak?

ik kan op msn niks meer typen, in het vakje waar je normaal je bericht typt daar staan allemaal letters en cijfers in, deze letters en cijfers kun je niet weghalen en in dit vak kan ik niks typen en deze letters kan ik ookniet verzenden, ik heb al geprobeerd om msn te verwijderen en op nieuw te instaleren maar dat helpt ookniet, ik heb er een foto van gemaakt zodat het probleem wat duidelijker is, dit is de link van de foto: yfrog.com/kh62uuvxj , ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je ook niet met de pijltjes achter de letters komen en dan backspace?

Antwoorden (2)

Zou het misschien kunnen komen door msn plus die misschien een fout maakt in een script?
Probeer dat anders even te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan msn verwijderen en daarna weer downloaden.