Hoe zorg ik ervoor dat een compatibiliteitsmodus-bestand(Word 2003/Word 2007) de te negeren spellingsfouten accepteert?

Ik heb een document gemaakt in Word 2003. Daarna kreeg ik Word 2007. Alle door mij eerder verzochte te negeren "spellingsfouten" zoals twee keer 'dat' achter elkaar, werden in dat document opnieuw als fout gededecteerd. Heb het hele document (500 pagina's) opnieuw doorlopen. Alle fouten eruit. Opgeslagen, opnieuw geopend en.... daar zijn ze weer! Wat kan ik daaraan doen?

Vanaf de overgang naar 2007, worden verzoeken tot negeren wel geaccepteerd.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik heb geen Office2007 (ik zie 't nut er niet van in, ik zit nog op Office2000 - veel sneller en je verdwaalt minder door de opties), maar ik vermoed dat dat kan door de woorden uit de eerder onderhouden 'custom'-woordenlijst te kopiëren naar de nieuwe lijst.
Je kan de custom.dic gewoon openen met notepad, en dan de woorden kopiëren, dan de nieuwe custom.dic openen, en dan plakken.

Zie ook:
http://www.goeievraag.nl/vraag/windows-woorden-onherkenbaar-toevoegen-woordenboek.22560
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wel. Ik ben er nog niet helemaal uit maar wel en stap verder, geloof ik. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt. Ben er nog niet helemaal uit, maar daar zit de oplossing wel.

Andere antwoorden (1)

1 soort office gebruiken. 2007 heeeft weer een nieuwere spellings controle en als je dan weer in 2003 worden deze genegeert. als je dan weer in 2007 opent moet je dus opnieuw controleren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Opnieuw controleren heeft dus geen zoden aan de dijk gezet.