Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe bewerk ik fragmenten in Widows Live Movie Maker?

Hoi,

ik heb zojuist het een en het ander gedaan met Windows Live Movie Maker. Echter is elk fragment precies 10 seconden lang, en ik wil juist dat sommige fragmenten iets korter zijn (4-5 seconden) hoe moet ik dit precies doen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Overigens is het niet zo dat ik de eerste of laatste paar seconden van een fragmenten eraf wil halen. Ik wil ook gewoon een stuk in het midden overhouden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
839

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Naar effecten gaan en dan het effect 'Vertragen, half: Slow-motion (inclusief geluid)' aanklikken en het in je video stoppen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga met het scheermes (dat je bij de rechter pijl ziet) naar de plaats waar je de video wilt snijden, en klik op "splitsen". Zo kun je meerdere stukken uit de video snijden. Mochten de beelden niet meer vloeiend in elkaar overlopen dan kun je de beide video-einden met behulp van Animaties > Crossfading weer netjes aan elkaar plakken.
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Misschien een oude versie? Of je hebt nog geen video geïmporteerd (want dan krijg je het tabblad "Opties voor video" niet te zien)? Of je hebt niet Windows Live Movie Maker maar Windows Movie Maker op je pc staan?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding