Hoe krijg ik calculatieprogramma met installatiecode van mijn computer op een andere laptop?

Toegevoegd na 43 seconden:
Ik heb het programma gekocht en bezit de code.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen optie, heb dat gedaan maar code is eenmaal te gebruiken.
Het bedrijf waar ik programma gekocht hebt bestaat niet meer. Paintpro is de naam van programma.

Antwoorden (1)

Ik begrijp dat het maar een keer kan worden geïnstalleerd; vaak wordt de code teruggegeven als je het deïnstalleert, maar daarvoor moet je de documentatie raadplegen.