Hoe kun je in PowerPoint een animatie in de basis dia zetten?

Ik kan de plek niet vinden waar je die basis dia kunt bewerken. De template? ik weet niet meer hoe dat heette. Maar als je die basis dia groen maakt, worden ze allemaal groen. Als je een animatie of lettertype op de basis dia zet krijgt de rest dat ook...

waar vind ik dat? ppt 2003

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Bij: beeld-model-diamodel kan je de standaardopmaak van de dia bewerken. Hier kan je ook achtergrondkleuren etc. veranderen. En wanneer je in deze modus een afbeelding toevoegt komt die op elke dia terug.