Pc gecrasht waardoor de foto's wegzijn. eerst stonden deze op m'n iphone. ik zo dom om op synchroniseren te klikken. hoe haal ik deze foto's terug?

het zijn belangrijke foto's voor me.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Hoe bedoel je gecrashd? Als de schijf kapot is zul je waarschijnlijk een professioneel data recovery bedrijf moeten inschakelen, maar dan moet je wel rekenen op honderden euro's aan kosten.

Als het een sofware crash betreft kun je testdisk proberen. Dat programma kan veel data herstellen, maar je moet wel een beetje handig zijn met computers.

Zorg je in het vervolg wel voor een goede backup? Computers hebben nu eenmaal de eigenschap om zomaar ineens stuk te gaan...