Naar 'video-effecten weergeven' gaan. Dan staat ong. onderaan 'versnellen, dubbel' die moet je dan op de video slepen, hoe vaker je dat naar de video sleept, hoe sneller de video zich gaat afspelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Selecteer het filmpje en klik boven op het tabje 'bewerken'. Dan klik je op 'snelheid' en daarna wijst het zichzelf wel (2x, 3x enz)
Pas op: het geluid wordt niet versneld... Dus je hebt een geluidloos filmpje (helaas).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Effecten toevoegen, versnellen verdubbelen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal ook maar een poging wagen... Je hebt echt Windows Movie Maker op je pc staan, neem ik aan, en niet Windows Live Movie Maker? Want met dat laatste programma kun je video's niet versnellen.

Om het nog een beetje moeilijker te maken: er zijn twee verschillende versies van Windows Movie Maker en die zien er niet hetzelfde uit, maar werken wel op dezelfde manier.

In de ene versie (afbeelding 1) importeer je eerst je film en sleept die naar het onderste venster. Daarna klik je op "Extra" en je kiest voor "Video-effecten". Even zoeken naar het plaatje met het onderschrift "Versnellen dubbel". Je sleept dat plaatje naar beneden, over je video heen. Dat kun je zo vaak herhalen als je zelf wilt; de snelheid wordt dan telkens verdubbeld.

De tweede versie werkt vrijwel hetzelfde (afbeelding 2). Eerst de video importeren en naar beneden slepen, dan op Extra > Effecten klikken. Ook nu weer kun je het plaatje "Dubbel versnellen" over het videofragment schuiven dat eronder staat.

Zo moet-ie lukken, denk ik.

Succes!

Toegevoegd na 1 dag:
Oei, foutje! Via het tabblad "Bewerken" kun je met Windows Live Movie Maker een video wél sneller laten afspelen.
Plaatje bij antwoord
Pieter2011