Kan ik cellen in Excel 90 graden draaien?

Zodat de tekst verticaal komt te staan.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
13.4K

Het beste antwoord

Ja, dat kan, rechter muisknop, celeigenschappen, uitlijning, danstaat er rechts in beeld stand en kun je de tekst draaien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja Tekstvak en tekst erin maken en draaien 270° of 90° tegen de klok in...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
echt??? het kan dus wel.... excel zit vol geheimen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja echt... Heb ik ooit tegen je gelogen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niet dat ik weet :-) maar ik ben soms ook zo goedgelovig en naief dus kun je me misschien wel van alles wijsmaken... Maar ik geloof je, en doe dat eigenlijk altijd wel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toch is je antwoord niet goed. Je kan per cel de richting van de tekst instellen. Daar hoef je geen tekstvak voor te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee klopt, in Word was dat makkelijker... Was even abuis, kan ook zo...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk .... vergissen is menselijk ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
XiniX, als je nu geen 360 graden draait, gaat je wat zwaaien;-)
Ja hoor dat gaat:

ga naar celeigenschappen (rechter muisknop op de cel)
kies dan voor uitlijning dacht ik
en vervolgens kun je de tekst draaien door middel van een halve cirkel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1. Dat is juist
Als ik mijn cellen 90 graden wil draaien print ik de file in landscape uit.