Hoe moet je Skype updaten zonder dat het je gevraagd wordt?

Op de andere computer werd mij gevraagd of ik Skype wilde updaten, dat heb ik dan gedaan en ik vind deze nieuwe Skype erg fijn! Alleen op deze computer wil ik Skype ook updaten, maar het word me niet gevraagd ofzo, wie weet hoe ik toch Skype kan updaten tot de nieuwste versie?(2011)
Als het via een site ofzo moet, graag een link sturen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Open Skype en kies uit het menu Help de optie "Controleer op nieuwe versies"

Toegevoegd na 3 minuten:
Je kunt desgewenst ook Skype opnieuw downloaden en installeren. De installer controleert of Skype al geinstalleerd is en update de vorige versie. Maar het beste is de eerste optie om dit vanuit Skype zelf te doen zoals aangegeven in de afbeelding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat het opnieuw downloaden vanskype voldoende moet zijn....

hier is de link
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf gebruik ik geen Skype, maar je zou even kunnen kijken of je iets vindt met het woord update of controleer op een nieuwere versie (iets in die geest). Dit kan bijvoorbeeld staan in één van de menu's bovenin (bijv.) ik kan je het niet precies vertellen omdat ik het niet gebruik en dus ook niet weet waar het precies zal staan.

Als dat niet lukt kan je ook de versie die je nu hebt verwijderen en dan de nieuwste downloaden van de Skype website en dan ben je weer helemaal up-to-date.