Weet iemand hoe ik kan wisselen tussen deze 2 internet explorer schermen (zie plaatjes) ?

Zie plaatjes
De bovenste maakte ik aan toen ik op een (opnieuw) een internet browser moest installeren.
De tweede hebben we op een andere computer en die vind ik veel fijner. Weet iemand waar het verschil door komt en wat ik aan de eerste moet wijzigen?

Toegevoegd na 3 minuten:
Sorry ik zie dat het heel slecht te zien is, nog een plaatje van de gewenste situatie meer in detail, dus het tweede plaatje is wat ik wil, met de tabbladen gewoon net boven het leesveld ipv zo raar bovenaan

Picture for question
12 jaar geleden
in: Software
1.5K
amigo
12 jaar geleden
dank, dat verschil was me nog niet opgevallen (ik had niet geweten waar ik dat aan zou zien). Wat dan wel raar is: dan heb ik versie 8 op de nieuwste computer zitten en nu versie 9 op een (1 jaar) oudere (die was nl gecrashed (zucht) vandaar dat alles opnieuw moest nu is de computer met versie 8 echt sneller dan die met 9 maar dat ligt mogelijk aan het feit dat hij nieuwer is.

Het beste antwoord

Het zijn 2 hele verschillende versies van internet explorer, plaatje 1 is de nieuwste versie. Je zal deze dus moeten deïnstalleren en vervolgens de oudere versie installeren. Je kan natuurlijk ook gewoon gaan wennen aan plaatje 1 en deze op beide PC's installeren, het is namelijk wel de beste van de 2.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, goed antwoord. De bovenste afbeelding is Internet Explorer 9, de onderste 8.
amigo
12 jaar geleden
dank heel waardevol
amigo
12 jaar geleden
ik ga er maar mee leren leven (snik)