welke browsers ondersteunen flash (2021)?

welke browsers ondersteunen op dit moment nog flash en kun je spelletjes spelen die flash gebruiken?

3 jaar geleden
in: Software
5.6K
LeonardN
3 jaar geleden
Wellicht heb je hier wat aan: https://thesportsrush.com/do-flash-games-still-work-here-is-how-you-can-play-flash-games-in-2021/

Antwoorden (2)

iexplorer(de oude internet explorer) ondersteunt nog flash.
3 jaar geleden
Flash wordt (vanwege veiligheidsrisico's)in principe door geen enkele browser meer ondersteund.
3 jaar geleden
Griffin
3 jaar geleden
"...in principe door geen enkele browser meer ondersteund."
Behalve de browsers uit de tijd waarin flash nog wél werd ondersteund zoals de oude internet explorer, of opera.
tinus1969
3 jaar geleden
Blijkbaar (zie link) hebben veel flash versies een kill switch. Het gaat immers om een beveiligingsrisico.