Hoe kom ik van een error genaamd 'property not found #ancester' af?

Ik speel het spel genaamd Meesterkok van de uitgevers Ijsfontijn.
Maar in een bepaald level komt er een error wanneer ik de eieren wil breken. De eerste error wist ik te omzeilen maar de tweede blijft maar komen en uiteindelijk loopt het spel vast en moet ik het afsluiten of het level opnieuw opstarten.
Op google zag ik dat dit probleem meerdere mensen is overkomen maar het spel is volgens mij te oud om iemand/de uitgever nog te kunnen mailen.

Ik vind het een leuk spel en zou heel graag willen weten waar de error vandaan komt. Ik denk zelf dat het iets grafisch is,, maarja,, ik heb er verder geen verstand van.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Klinkt als een fout in het spel, heel misschien lost het op als je Shockwave player installeert?

http://www.adobe.com/products/shockwaveplayer/