wat is het beste programma om foto's te bewerken ? :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een programma is zo goed als diegene die er mee om gaat. Als je niks van fotoshop weet, heb je er ook nauwelijks wat aan. (in de zin van: als je alleen eieren kan koken, helpen de beste potten en pannen niets om een topkok van je te maken).
Cryofiel
12 jaar geleden
Daarnaast hangt het niet alleen van de gebruiker af welk programma "het beste" is, maar ook van het doel. Wil je leuke tekstballonnetjes aan je foto's toevoegen, dan heb je niets aan Lightroom. Wil je de belichting en de kleurbalans optimaliseren en daarnaast een goed overzicht houden van tienduizenden foto's, dan is Lightroom juist uitstekend.

Antwoorden (3)

photoshop is het beste
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Photoshop Elements ook erg goed naast photoshop cs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Betaald is Photoshop heel goed, maar dat is wel erg duur.
Als je het gratis wilt, raad ik je GIMP aan.