Kan ik op mijn iMac een iPhone 'emuleren' om apps te kunnen draaien?

Om zelf eens te proberen wat er nu zo leuk is aan die iPhone-app, zonder meteen zo'n iPhone te hoeven kopen, wil ik apps kunnen installeren op mijn iMac. Bestaat daar software voor? Het gaat dus niet om het bellen (waar zo'n ding toch eigenlijk voor bedoeld is/was).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Kimath
13 jaar geleden
bedoel je de goede vraag app? die is niet zo bijzonder hoor. De website of mobiele versie is veel fijner.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is dan nog een understatement.. haha - die app mocht eigenlijk nog niet uitkomen, en is nog niet af. (ter zijde)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goh Bas, werk jij er aan mee? Ik heb nog wel wat tips ;-)

Antwoorden (3)

Op je IMac is er een AppStore beschikbaar als je tenminste de nieuwste downloads heb uitgevoerd, kijk eventueel op apple.nl voor nadere info.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, en wil dat dan zeggen dat ik die apps gewoon op m'n mac kan draaien? Nee toch?
Kimath
13 jaar geleden
nee, dat is alleen om de apps te downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de duidelijkheid zodat we weten wat we bedoelen en de Apples en Peren van elkaar weten te onderscheiden: In de iTunes Store van iTunes, en daarin weer de App Store -> apps voor je iPhone/iPas/iPd touch, die geschikt zijn voor iOS. In de splinternieuwe App Store vanaf Mac OS versie 10.6.6 -> apps voor je Mac, geschikt voor MacOS. Verschillende apps...!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O jee, daar had ik niet eens erg in! Ik heb inderdaad zo'n leuke A in m'n balkje. Te veel tijd met GV bezig, denk ik. Dank u!
Dat bestaat wel als SDK (normale versie €99) om je eigen gemaakte iPhone browsels te testen, maar of het je toestaat om andere apps te testen blijft.. een goeie vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zover ik weet niet. De enige simulator is die in Xcode. Waarom wil je dat? De meeste AppS zijn zinloos als je ze niet op een echte iPhone draait..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik was nieuwsgierig wat de iPhone app-gebruikers voor Goeie Vraag! nu precies voor hun neus krijgen, want ik heb de indruk dat het grootste deel van de Iphoney's niet eens in de gaten hebben waar deze site eigenlijk om draait. Maar jij dus wel, want je geeft tenminste een antwoord waar een mens wat aan heeft ;-)