Hoe installeer ik windows 7 opnieuw zonder Backup of een schijf met windows erop? Ik heb dit al eerder gedaan, maar toen op een nederlandse laptop.

Ik weet dat het mogelijk is, want ik heb het al eerder gedaan, maar toen met een nederlandse laptop. ik heb geen backup of mediaschijf. herstel is geen optie, want er staat net windows 8 op

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Afhankelijk van het merk/type laptop moet je even een knop indrukken tijdens het booten. Dan kom je in het recovery menu en kan je aan de slag.