Wat is een goed programma voor zowel een blue screen als een green screen?

Toegevoegd na 25 minuten:
het liefst gratis

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik zelf werk in adobe after effects, hierbij kun je zowel blue als green screen keyen. Volgens mij kan het bij meedere progamma's ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het meest gebruikte thuisprogramma wat enigzins serieus is, is Pinnacle Studio. Deze is betaald, maar zeer goed geprijsd.

De laatste paar versies ondersteunen ook blue/green screen, voor zover ik weet.