Waarom zie ik cydia niet staan?

Ik wil mijn ipad4 ios7.0.4 jailbreaken.
Ik heb dat gedaan alles is goed voltooid.
Ik kijk op mijn ipad en ik zie cydia niet staan alleen maar het icoontje van evasi0n.
Weet iemand hoe dat komt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

dan was de jailbreak nog niet klaar. je moet dan op de evasion logo klikken en dan gaat de jailbreak verder. als je hem niet meer aan je pc hebt aangesloten raad ik je aan je ipad te resseten en het op nieuw proberen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De jailbreak is dan voltooid maar ik zie cydia niet staan en dan tik ik op het icoontje en dan doet hij niks