Is er een manier om uit te zetten wanneer ik Chrome sluit, al mn tabbladen 'vergeten' worden. Dus wanneer ik sluit en herstart, mn tabs terugkomen?

Stel dat ik twee tabs open heb. Ik sluit Chrome (bijv. per ongeluk), ik die twee tabs terugkrijg als ik Chrome weer opnieuw opstart.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
5K

Antwoorden (6)

Als je firefox gebruikt heb je daar volgens mij geen last van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze optie is er al.

Als jij geen startpagina hebt en dus op je browseroverzicht komt staat er rechtsonder Recent gesloten.

Klik hierop en hier staat een lijst van wat je gesloten hebt, als jij als laatste 5 tabbladen hebt weg geklikt klik op je op 5 tabbladen en worden alle 5 de pagina's weer geopend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook gewoon bij dat moersleuteltje rechtsboven -opties - bij opstarten - open de pagina's die het laatst waren geopend
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eventueel kun je aanvullend op dit bovenstaande antwoord als je per ongeluk een tab afgesloten hebt die je toch had willen bewaren ctrl+shift+T indrukken wat het oude tabblad weer opent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rechtermuisknop op he tabblad en
kiezen voor "tab vastpinnen" dan blijft die staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afbeelding schroefje rechtsboven + opties + laatst geopend.
Succes .