Kan ik naast windows live mail ook outlook express downloaden? (voor 2 verschillende emailadressen)

Ik wil namelijk windows live mail voor mijn prive email gebruiken en outlook express om mijn emails voor school op te ontvangen (als dat kan)

ik hoop dat het zo duidelijk is,
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Ja hoor wij hebben ook gewoon windows live mail en ook outlook op de pc staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan, maar je kan ook gewoon 2 mailboxen in outlook express gebruiken, dit kan niet in windows live mail.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan ook gewoon op live mail hoor. Ik heb ook 3 email adressen op mijn live mail.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok foutje, bedankt voor het verbeteren.
Het kan, maar je kunt ook overstappen naar Thunderbird.
Ondersteunt meerdere mailboxen, een unified inbox, en stapels leuke andere extensies.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samenvattend: je kunt in de meeste mail-server-programma's meerdere accounts ontvangen.
Met MS Live Mail heb ik zelf geen ervaring, wel met Outlook en Thunderbird.
Zoek naar "Account aanmaken" of zoiets.
Misschien dat iemand - gericht op jouw vraag - de procedure voor Live Mail wil uitleggen.
Mocht het met Live Mail niet mogelijk zijn (kan ik me nauwelijks voorstellen) dan kan ja altijd nog overstappen, bijv. op het gratis Mozilla Thunderbird. Een zeer veelzijdige mail-server. Gratis te downloaden van:
http://www.mozilla.org/nl/thunderbird/