Bestaan er fps games waarmee je geld kunt verdienen ?

Bestaan er fps games waar je geld kunt verdienen door bijvoorbeeld de tegenstander te doden en ook geld kunt verliezen door gedood te worden ? Of zijn er games waar ze het vanplan zijn ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wedde met je vriende :)

Antwoorden (4)

bij borderlands is dit zo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt geld, of ingame valuta?
Bedoel je in-game geld wat je uit kunt geven aan in-game spullen (zoals wapens, gadgets, etc.) of bedoel je echt geld? Graag wat specifieker zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt geld kun je alleen verdienen door mee te doen aan MLG's (Major League Gaming). Dat wil zeggen een competitie en als je in de top 3 beland kun je zeer veel geld krijgen. Je moet hiervoor wel héél goed zijn en meestal doen teams mee aan zulke competities zoals OpticNation.

Er zijn MLG's voor bijna elke FPS (Halo, Call of Duty, Battlefield, etc.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bovenstaande toernooien zijn zeer groot en de kans dat j daar wint is er klein.

bij counterstrike source (css) is er een systeem waarbij je zelf weddenschappen bij kunt afsluiten in een clan war.

ook is er in dit spel een systeem dat je geld krijgt als je mensen kilt waarmee je in de volgende ronde weer wapens etc mee kan kopen. wint je team de ronde dan krijgt dat team meer geld dan het verliesende team