Weet er iemand met welk programma Lingo is gemaakt? Ik wil het zelf ook namaken (hiet hoeft niet zo professioneel uit te zien), maar het zelfde idee.

Als je op de afbeeldingen kijkt (aftiteling) zie je wel, Team Facilities, New Device en United decor. En daar achter aan Fruitlounge media. Maar heeft iemand enig idee waar je die programma's kan downloaden of weet iemand hoe je een goede lingo kan bouwen? Misschien heeft iemand wel al een lingo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.7K

Het beste antwoord

In PhP kan je zeer gemakkelijk een lingo bouwen voor op het web; Je zet een woordenlijst in een bestand. Lees at random een woord uit. Dan vraag je de gebruiker om een woord. En test de letters tegen de letters in het woord.