Een goede software om video's te retoucheren?

Hey hallo,

Weet iemand misschien een goede software om films en videó's mee te retoucheren?
Net zo als dat ze doen bij clips van beroemdheden, dat ze er zo goed uitzien zegmaar, retoucheren heet dat dan, maar ik kan geen software vinden. Het moet voor Windows 7 zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goede software, of een goed softwareprogramma. Een goede software kan niet.

Antwoorden (1)

het kan met adobe after effects
Hier is ook nog een tutorial ervoor:
http://www.videocopilot.net/tutorial/blemish_removal/