Moet ik een backup maken van de Google Chrome map?

Ik zag toevallig bij mijn backup programma Google Chrome staan. Heeft het enige nut om van Google Chrome backups te maken?

8 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Tenzij je niks in de cloud wilt, of je geschiedenis tot de euwigheid wilt bewaren, nee. Google Chrome slaat automisch extensies, instellingen en bladwijzers op in de cloud, dus het is onzinnig om daar een backup van te maken, natuurlijk kan je dit uitzetten, maar dit scheelt niets qua privacy, dus is het onzinning om dit te doen.

Groeten, Max.