Openen van foto's

Heb mijn foto in Windows Live Photo Gallery staan.
Nu zijn er een aantal foto's die niet openen.
Kan ze wel openen met Windows Picture en Fax Vieuwer.
Heb Windows Live incl Photo Gallery al 2 maal opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle foto's zijn JPEG bestanden.

Antwoorden (2)

het kan zijn dat de programma's het bestand type niet onder steunen.
Ik gebruik zelf irfan viewer daarmee kun je bijna alle foto bestandtypen openen en bewerken

Toegevoegd na 1 minuut:
nder foto bewerkings programma dat ik ge bruik is FastStone Photo Resizer een gratis programma
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik krijg inderdaad bij sommige foto's de melding dat het bestands type niet word ondersteund,heb er nooit eerder last van gehad,alle foto's zijn JPEG bestanden.
Soms is een foto in een flits zichtbaar,dan krijg ik de melding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer de onnderstaande link eens http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/pictureandfaxrestore.reg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarschijnlijk is je register beschadigt met deze link herstel je het register naar de standart instellingen van fax viewer
laat even weten of het gelukt is
je moet het bestand opslaan als het programma wat je gebruikt anders doet hij het niet.