Hoe Incredimail data overzetten van oude harde schijf?

Onze oude computer is gecrashed en we hebben vandaag de nieuwe opgehaald. De oude harde schijf was nog goed dus die is in de nieuwe computer gezet. Hier staat Incredimail dus op. Alleen nu kunnen we Incredimail van af de oude harde schijf niet starten en dus de data niet verplaatsen (mappen / mails / adressen) weet iemand waar ik die bestanden vind zodat ik ze als nog kan overzetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.6K

Antwoorden (1)

Zorg dat u uw verborgen bestanden zichtbaar zijn.
Deze instelling kunt u vinden onder mapopties/weergave.
"Verborgen bestanden en mappen", vink deze gewoon op weergeven.

Ga vervolgens naar uw oude harde schijf naar het mapje Gebruikers/Users of Document & Settings ( de laatste is voor windows Xp )
klik dan op uw gebruikersnaam, Appdata, Local en als het goed is dan zie je hier IM of IncrediMail, kopieer deze map naar je bureaublad en importeer die via de zelfde wijze weer terug maar dan op uw nieuwe schijf

U heeft zich wel onnodig veel werk om de hals gehaald.
U had er voor kunnen kiezen om uw oude schijf te klonen.
Dan had u alles zoals voorheen gehad.
Mischien is het nog het overwegen waard.
Maar dat was niet uw vraag.