Hoe kom ik aan de oude games Warcraft 1 en Scorched Earth?

"Warcraft Orcs and Humans" en "Scorch / Scorched Earth". Dit laatste spel is vergelijkbaar met Angry Birds.

Ik heb Windows Vista en heb geen ervaring met oude programma's op nieuwe besturingssystemen te laten draaien.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Zo te zien kun je alvast scorch downloaden hier:

http://www.dosgamesarchive.com/download/scorched-earth/

Overigens heb ik goede ervaringen met oude dos meuk draaien in DosBox. Werkt bijvoorbeeld ook prima voor oude Sierra adventures of een geweldig spel als Incredible Machine 1.

Toegevoegd na 1 minuut:
En zo te zien staat WC: o&h hier: http://www.abandonia.com/en/games/422/Warcraft+-+Orcs+and+Humans.html

Toegevoegd na 2 minuten:
Scorch ken ik trouwens nog wel!

Angry birds werd zo'n hype dat ik zorgvuldig heb vermeden mij er ooit in te verdiepen... :)

Maar, ken je dan ook Worms? Was ook rijkelijk geniaal :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
DosBox is geweldig, ik ben weer Theme Hospital aan het spelen :D