Hoe kan je in Sony Vegas Pro 9 of 10 een explosie achter je krijgen, zonder dat de achtergrond verdwijnt?

de vraag zegt het al bijna,
maar nogmaals, hoe doe je dat dan, een effect achter je zonder dat de achtergrond weggaat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou dat makkelijk kunnen doen met particle illusion.

Antwoorden (3)

Volgens mij kan dat alleen met een "green screen" achter je.
Dat is iets waarmee je de groene kleur van het scherm kunt vervangen door iets anders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sony Vegas is volgens mij een videobewerkingsprogramma in de zin van: knippen, plakken, geluid erbij, inzoomen etc. Om special effects toe te voegen heb je bijv. Adobe After Effects nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet waar, met Stock footage is het prima tedoen.
Zoek voor explosie stock footage