Hoe filter ik gegevens in excel (2007)?

Ik wil een bestand van vorig jaar kopiëren voor 2010 en er wat oude gegevens uithalen, Daarom wil ik die eerst bij elkaar zetten. Hoe gaat dat ook alweer met een (auto-)filter?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

In Excel 2007 zit het in de 'ribbon' van 'Home' (daar zitten de standaard-opties in) aan de rechterkant: 'Sort & Filter'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

menu data --> submenu filter --> autofilter: klikken en het het is gepiept.