Hoe maak je een habbo retro zoals habbo er nu exact uit ziet en niet een retro van 2007 maar echt van 2011. zet link van youtube filmpje ofzo erbij!:D

ik wil dus een habbo retro misschien gaan maken . is het strafbaar?? en ik wil heb gaan maken zoals habbo er nu echt uit ziet help me please

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dan mensen laten inloggen en dan weet jij hun wachtwoorden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik raad je af dit te doen, wegens dat dit als piraterij kan worden beschouwd en je hier een gigantisch grote boete voor kunt krijgen.
Ik zou zeggen: Keep it real en als je Habbo wilt spelen blijf bij de échte Habbo. Bronnen:
- www.habbo.nl

Antwoorden (2)

ik zal je zeggen dat het heel moeilijk is om het te maken! je moet denk ik dan wel ervoor betalen.. denk aan de site enzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee het is niet strafbaar
maar de site kost geld!
(als het goed lukt en er worden vip enz. verdien je dat dik terug hoor! )
en je moet daar echt handleidingen voor hebben!
waar in staat hoe je het allemaal maakt (download)