Kunnen gegevens van een beschadigd Micro-SD kaartje gehaald worden?

Ik heb m'n telefoon laten maken. De reparatie had niets hiermee te maken maar ze hebben wel m'n geheugenkaartje kapot gemaakt. Letterlijk kapot, omdat er een stukje afgebroken lijkt te zijn.

Ik was er al bang voor maar m'n laptop leest het kaartje niet. Is er toch een mogelijkheid om de bestanden eraf te halen?

6 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Het is mogelijk om gegevens van een beschadigd Micro-SD kaartje te halen, maar dit is afhankelijk van de mate van schade. Als het kaartje fysiek beschadigd is, is het waarschijnlijk niet mogelijk om de gegevens te herstellen. Als het kaartje alleen logisch beschadigd is, is het mogelijk om de gegevens te herstellen met behulp van speciale software.
Bronnen:
een maand geleden