Hoe kan je in exel in de velden waar niets staat de waarde van de bovenste rij kopieren?

Zie tekening

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

in B2 de formule zetten =ALS(A2="";B1;A2)

de waarde van A1 kopieer je als startpunt naar B1.
paulus811
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
sportief!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal correct. Aan het eind moet je kolom B kopiëren en terug plakken met alleen waarden, want anders blijft de formule in zitten en kun je tijdens het sorteren alles in de war gooien
+1
paulus811
12 jaar geleden
dank je musa en wat je zegt is waar. Maar die kennis heb ik als bekend verondersteld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje wel paulus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje Wel