Is er een site waar je makkelijk het programma Microsoft Excel kunt leren?

Met alle formules etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (6)

Er zijn wel websites (hulpsites) maar dat is nooit helemaal correct..

Je hebt ook daarin cursussen hè..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mrexcel is wel een aardige site, maar deze geeft net als bijna alle andere sites oplossingen voor problemen. Maar dan moet je wel eerst een probleem hebben.

Beter koop je een boek, bijvoorbeeld Excel voor dummies. Daarin staat stap voor stap uitgelegd hoe je een werkblad gebruikt, formules toepast en de functies van Excel gebruikt.
paulus811
12 jaar geleden
makkelijk, nee? je zou eens een cd rom cursus kunnen zoeken
maar volgens mij tippen die alleen het topje van de ijsberg even aan
echt les is het enige dat helpt denk ik
capthavoc
12 jaar geleden
http://www.gratiscursus.be
heeft gratis cursus over word en excel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de site van Microsoft vind je interactieve instructies en uitleg voor alle Office Applicaties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaat zoals HappyBram vermeldt een exellente gratis cursus. Enne...oefenen tot je 't in de vingers hebt...
Sukses!