Hoe kan ik dit oplossen?

Ik heb Folder Lock gedownload daarmee heb ik een wachtwoord op een paar mappen gezet.
Nu elke keer dat ik Folder Lock opnieuw opstart en dan het juiste wachtwoord invoer dan staat er dat het programma niet meer werkt.
Dus nu kan ik de bestanden in die mappen niet meer bekijken.
Verwijderen gaat niet.

Hoe lost ik dit op?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

ik zou op de website kijken en als je daar niet wijzer uit word contact opnemen met ze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan misschien eens systeem herstel proberen.
Wel de datum nemen voor dat je die geinstalleerd hebt.
Of in veilige modus verwijderen.
Of OPNIEUW installeren en nogmaals proberen te deinstalleren.
Misschien werkt het programma dan wel werkt!
Veel succes!!!