Hoe kan ik weer post/mail ontvangen op mijn outlook account?

Ik heb al een tijdje een nieuwe laptop waar ook microsoft outlook opstaat. Ik heb mij ook aangemeld met gebruikersnaam en wachtwoord, maar mijn mail blijft nog steeds alleen op mijn oude laptop in outlook aankomen.
Hoe kan ik dit veranderen/ aanpassen, zodat mijn mail ook op mijn nieuwe laptop in outlook aankomt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
2K

Het beste antwoord

Bij het programma Windows Outlook of Windows Live Mail is er een mogelijkheid voor het importeren van e-mailaccounts. Ga in je oude PC naar je e-mailprogramma en je vindt via Opties en e-mailaccounts een mogelijkheid voor exporteren van je e-mailaccounts. Op je nieuwe PC kan je dit vervolgens weer importeren. Je kan natuurlijk ook handmatig je account aanmaken op je nieuwe PC in het e-mailprogramma.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als je de mail op beide PC's wil ontvangen moet je als je POP3 gebruikt per e-mail account bij geavanceerd instellen dat je een kopie achterlaat op de server. (bijvoorbeeld 14 dagen) Zo kun je op beide PC's de mail binnenhalen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Check de instellingen, als deze gelijk zijn dan moet het goed gaan.